- Înregistrare documente contabile și note contabile (facturi furnizor, extrase bancare, note de salarii, etc.)
- Întocmire balanță de verificare lunară și registre legale obligatorii
- Întocmire declarații, ce derivă din activitatea firmei, către Administrația Finanțelor Publice
- Întocmire situații financiare periodice (semestriale/anuale)
- Menține relațiile cu Administrația Finanțelor Publice și Inspectoratul Teritorial de Muncă
- Informare cu privire la principalele modificări legislative (pe linie financiar-contabilă și fiscală), ce apar și au implicații asupra activității economice
- Reprezentare ȋn faţa organelor de control pe linie financiar-contabilă și fiscală
Raportare lunară către client:
- Rezultatele firmei (venituri-cheltuieli lunare și cumulat-anual)
- Sume de plată către bugetul consolidat al statului, cu ȋntocmire și transmitere pe cale electronică a indicaţiilor/ordinelor de plată aferente
- Analiză și atenţionare (dacă este cazul) asupra punctelor sensibile sau care pot fi imbunătăţite din cadrul activităţii firmei