Resurse umane

Servicii administrare resurse umane

  • Întocmire fișe de post, pentru salariaţii noi sau ȋn cazul schimbării funcţiei salariaţilor;
  • Revizuire anuală a Regulamentului intern de funcţionare (model)
  • Întocmire anuală a fișelor de evaluare a salariaţilor (modele);
  • Verificare, anuală, și actualizare dosare de personal (verificarea conţinutului acestora)

Servicii de salarizare

  • Menţine relaţia cu Inspectoratul Teritorial de Muncă (ȋnregistrare contracte de muncă, acte adiţionale, decizii, reprezentarea societăţii ȋn cazul eventualelor controale, etc.)
  • Întocmire ștate de salarii pe baza pontajului primit de la client
  • Întocmire ordine de plată aferente viramentelor salariale și transmiterea acestora pe cale electronică
  • Întocmire fluturași de salarii și transmiterea acestora pe cale electronică
  • Întocmire și depunere lunară/trimestrială a declaraţiilor aferente salariilor
  • Întocmire și depunere, ori de cate ori e cazul, a registrului de evidenţă salarial (ȋn format electronic)
  • Întocmire fișe fiscale
  • Înformări cu privire la concediul de odihnă neefectuat al salariaţilor
  • Depunere dosar privind recuperare sume de la FNUASS (recuperare sume din concedii medicale)
  • Adeverinţe salarii conform cerinţelor (credite, medic de familie, șomaj, etc.)